otwarcie bram: 18:30
Trzeci Internet ASAP open już 19 marca! Praca w branży określanej jako marketing i reklama przez wielu uważana jest za raj obiecany. Czy rzeczywiście? Marketing i reklama to praca marzeń? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwać będą na scenie Klubu Kwadrat zaproszeni goście, marketing manager Aleksandra Kucała z I.D.C. POLONIA S.A., Jacek Szlak z Marketingu przy Kawie, Michał Andruchów z Muchas Gracias, autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” Piotr Golczyk oraz Łukasz Wołek z agencji Abanana.
Agenda spotkania:
18:30 – 18:55
Czy marketing ma tylko słodki smak?
Gość: Aleksandra Kucała, marketing manager I.D.C. Polonia (m.in Góralki i Verbena)
Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura
18:55 – 19:20
Do Warszawy 6:22 z piątego. Czy na pewno w Krakowie nie ma przemysłu audiowizualnego?
Prowadzący: Marcin Andruchów, Muchas Gracias
19:20 – 19:40
Jak się nie znudzić marketingiem i poszerzyć swoje horyzonty?
Prowadzący: Jacek Szlak, Redaktor naczelny Marketingu przy Kawie
19:40 – 20:00
Jakiego social media specjalisty nie warto zatrudniać?
Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura
20:00 – 20:20
Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?
20:20
Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Organizatorem wydarzenia jest agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.
Partner wydarzenia: Muchas Gracias
Patron medialny: Marketing przy Kawie
– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.
*Dla pierwszych 50 osób, które zapiszą się na nasze wykłady na Facebooku i udostępnią publicznie wydarzenie, dodając hashtag #asapopen3, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 i piwo.
Free